Bebegim 15 aylık oldu ne emekledi nede tek başına ayakta durabiliyor . 10 aylıkken doktorlara götürdüm eegsine kadar herşeyi temiz çıktı fizik doktoruna götürdüm 1 ay önce oturuyosa sıkıntı yok dediler koltukda siraliyo kendi başına biyere tutulup kalkmiyo ama ben artık çok takıyorum kafama 😔 psikiyatri gelişim geriliği olduğunu söyledi alkış yapmiyor bay bay yapmıyor bilinçli bir şekilde anne baba demiyo baba nerde dediğim zaman babaisna bakıyor ama yoksada babasını ariyo ismine tepki var bir yaşına kadar yoktu ama sonradan oldu rehabilitasyonlarada götürdüm onlarda otizim olsaydı anlardık göz takipi var niye böyle bilmiyorum kafama takmakdan kafayı yicem artık 😔