Esra17 Almi4134 mis süt var canım günlük turuncu kapak şokta bide maya vad adını unuttum şimdi probiyotik yeşil. paket al ikisini mayala o kdr lezzetli oluyorku birde taş gibi bnde öyle çok ziyan ettim sütü birde Trendyol dan gıda termometresi aldım onal.olcuyorum öyle mayaliyorum yoksa ziyan ediyorum
Almi4134 Esra17 cok tesekkur ederim canım activa ile 2.ye yapıyorum şimdi olmazsa bi de onla denerim valla hep kaynanam yapardi yogurt kendim heves ettim olmadi 😁😁
Almi4134 Gizemm92 ya yogurt yapma makinesi ben de istiyorum ama hilmiyprum ya çok gerekli mi maya konusunu ne yapicam activa aldim oyle yapıyorlar diye normal maya mi alsam
Gizemm92 Almi4134 weewell marka aldım ben canım şu manuel olanlardan diğerlerine göre daha uygun fiyatlı tabi başka markaların da daha uygun fiyatlıları var ben bunu tercih ettim çok da memnunum kaynatmaya falan da gerek yok oda sıcaklığına gelince yoğurt ve süt hemen kavanozlarına koyuyorum yoğurdu karıştırıp kapağını kapatıyorum çok pratik ve gerçekten taş gibi oluyor yoğurt ben dr activia kullandım ilk mayada.
Gizemm92 Almi4134 Yoğurt yapma işi ne kadar kolay da olsa öyle pek anlamam her yapışımda bi tutuyordu bi tutmuyordu bazen sütü unutuyordum olması gerekenden fazla soğuyordu ya da çok kaynıyordu stres yapıyordum ben de en güzeli makine 😬
Almi4134 Gizemm92 valla yogurt yapıyorum tas gibi tutuyor diye pista gelenleri anlamıyorum zaten sorduğum soru farklı verdiği cevap farklı 😁 valla benim de tutmadı en iyisi makina alayjm😁
edaaydinm Almi4134 ilk kez bunu duydum canlar ben probiyotikli yoğurt mayası alıyorum ters çevirdim düşmedi HD’mde probiyotik dolu içi çok güzel tutuyor , yapılışını dinleyin ve ben dogallannelik sayfası önerdiği mayayı aldım içinde 20 tane falan var
Almi4134 edaaydinm ya bilemedim ki yapanları görünce oluyor diye aldım 2si xd olmsdi😁 bi de onla denerim olmadi😁 becerilere kadar sütler ziyan olmasa bari😁
Zlm Almi4134 mayaladiktan sonra pastörize sütü sucak tutmak çok zor ben normal sütle yapabiliyorum ama pastörize sütle tutturamadim o yüzden yoğurt makinesi aldım kıza yoğurt yapmak için bende activia kullaniyorum maya için
Lynn Almi4134 annem neden activa işe tutmamasında sence de çok normal değil mi? Keşke hazır yoğurt alaydın, bildiğimiz hazır yoğurt. Ben bi keresinde mayalık yoktu da hazır yoğurt ile mayaladım, tadı biraz hazır yoğurt tadı gibiydi ama olsum yedik.
Almi4134 Lynn kiz görüyorum hep yapanları ya activa ile ne guzek probiyotik yarasın oglusuma dedim olmadı fkdkdor olacaklar kfkfkkl