Cigdemce yok merak etmeyin geç kalmalık bir durum yok kardeşim hem çapaya hem cerrahpaşaya hem özele götürdü yeğenimi doktorlar çok normal demiş hatta dışarda gördüğünüz çoğu insanın dil bağı vardır çoğu farkında değil demişler, dişleri olmasaydı hemen orda keseceklermiş ama dişleri olduğu için anestezi vermemiz gerek deyince kardeşimde bayram sonrasına attı operasyonu. Kestirmesenizde olur çok ufak bir dil bağı demişler. Ama kardeşim ilerde peltek olur ya da geç konuşursa dil bağına yorarız başka şeyleri gözden kaçırırız diye yapalım aklımızdan çıksın diye karar verdi. Sizde gidin içiniz rahat etsin ve dil çıkarma beklentinizde haklısınız burda niye böyle bir beklentiniz var diyenlerin aksine🤍