Kızlar 2 yas sendromu geçiren oğlum var ve bu süreç zaten aşırı derecede sancılı geçiyor buda yetmezmiş gibi bide pişik oldu havalar aşırı sıcak ve teni aşırı hassas büyük çiş yapmış kokmadigi için salak kafam işte farketmedim ve dışarı götürdüm yarım saat parka gittik geldik eve gelince farkettim ki pişik olmuş yani çişi öylece hemen hemen 1 saat beklemiş 2 gündür geçmek bilmiyor hametan aşırı iyi geliyodu 2 kere kullanınca geciyodu şimdi geçmiyor bepantol kullandım yok çişi heralde aşırı asitli çiş yaptığı için geçmesine musade etmiyor açık kalsın desem 1 sn yerinde durmayan çocuk onu yapamıyorum şaştım kaldım bana bi yol gösterin Allah rızası için bugün en sonunda oturup ağladım nekadar zormuş bu 2 yas sendromu 24 yaşındayım ama gelin görün ki çöktüm ben iyice. Dua ediyorum bol bol sure dinletiyorum sakinlesin diye dışarı götürüyorum ama hiçbir yere yakismiyorum markete gidince markette bile rezil 9luyoruz 2 saniye akıllı durmayan bi çocuk yolda yürürüz arkasına baka baka yürür kendini yerden yere atar arabalara fırlar yani varya tükendim bide üstüne pişik olunca artık bi yardım edin bana nolur beynim bitti resmen benim akıl akıldan üstündür