yeniannelik_ Bebeğim 20 günlük mamasını yer yemez uyuyor o kadar uyuyor ki korkup nefesini kontrol ediyorum sizde de böyle mi bu normal mi?
yasacmalamalo yeniannelik_ daha küçük annesi uyuyup büyümeye ihtiyacı var bence gayet normal bırak uyusun 2 SAATE BİR kalkar zaten
Kocakgiller yeniannelik_ bu anlarım kıymetini bilip bol bol dinlenin çünkü büyüdükçe süre kısalıyor belkide çok çok az uyuyor ne dinlenecek vakit nede iş yapacak vakit kalıyor 😬
meraklibiranne yeniannelik_ ay kıymetini bil uyandırma ben iki saate bir emzirmeye kalkıyordum sonra mamaya geçti aynı şekilde mamaya kalkıyordum 11 aylık hala 2 saate bi mamaya kalkar