Ylnzkus12 Kızlar ben sezeryanla dogum yaptım ocak ayında ilk günden bugune kadar aralıklarla sürekli kanamam oluyo geçen hafta 4-5 gün boyunca oldu ve bence o adet kanamasaydı ama doğum yapalı nerdeyse 3 ay olcak hala kanamam geliyp 3-4 günde bir normalmi yaa