Dogum sonrası ilk adetimde uzun sütmüştü 14 gun ustunden 4 ay geçti o aylarda düzenliydi bu ay yıne 14. Gundeyım hala bitmedi doktora gittim ne kist ne bşy gayet normal hormonlara baktı onlarda aynı şekilde niye böyle ya varmı böyle olan bitsin istiyorum artık