29 aylık dün ard arda kusunca doktora gittik Niğde bulantısı dursun diye serum takıldı bu kadar o sırada çok korktu ağladı kalp atışı yüksek atıyordu. Korkudan ağlıyor dediler.
şuan ateşi var ateş düşürücü verdim başka bir şey yok halsiz ve çok çok az yedi ama elimi kalbinin üstüne koyduğumda hissediyorum pıt pıt elime geliyor bu durumu yaşayan var mı ?
hastane de korkudan dediler ölçtüler ama şuan evdeyiz ateşi var gerçi onu yapıyor devam ederse hastaneye gideceğim