Hanımlar oğlum 2 yaşında pek konuşması da yok 5aylıkta bir kızım var yani kardeşi oldu aşırı bağırması var ne yapsam ne etsem vazgeçiremiyorum bayağıdır yapmıyordu şimdi tekrardan başladı 3 azı dişini çıkarıyor ondan kaynaklı mı ne yapsam ne etsem nasıl vazgeçirsem bağırması kafa beyin kalmadı bizde zaten sabahlara kadar uyuyamıyoruz birde böyle bağırması