Merhabalar 6 ay 2 günlük olduk. Doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz şimdi ek gıda reddi de eklendi. 5 ay 10 günlükken tadımlara başladık fakat hiç bir şey yemek istemiyor. Avokado muz elma armut kabak havuç patates yoğurt.. anne sütü ile çok az kaşık maması yaptım 5 tahıllı olan bi tek 1 yemek kaşığı onu yedi.bir de labne peynir. Dün aşı olduk ne emıyor ne yıyor napacağım bilemiyorum artık. Herkes sabret 6. Ayda meme reddi biter dedı artarak red devam edıyor. Tazyikli süt problemimiz var. Her yolu denedık. Bende saldım artık. Ama çok çok mutsuzum. Hiç umudum kalmadı artık