Meraba kızlar bebeğiniz ile bir gününüz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz paylaşalım hepimiz bilgilenmis eksiklerimizi görmüş oluruz 🌹
Sabah 7.30 gibi kalkıyor benim kızlarım 11 aylık ikizler 7.30 kahvaltı yaptırıyorum saat 10a kadar falan oynuyorlar TV den çizgi film falan açıyorum sonra uyuyorlar
🌹1 saat falan uyuyup tekrardan uyaniyorlar cicibebe yediriyorum 🌹
sonrasında zaten akşama kadar hiç uyumuyorlar ara öğün olrak çorba ve yoğurt yediriyorum akşam 7.30 gibide karışık meyve püresi yedirip uyutuyorum 🌹🙏