Bebeğim 15. Ayının içinde birkaç güne kadar normal düzeyde yürürken 2 gündür yürümek istemiyor. Elini tuttugumuzda yürüyor fakat bıraktığımızda kendini bırakıp emekleme pozisyonuna geciyor veya yurumemek için ayaklarimiza sarılıyor. Düşme gibi birşey yaşamadık. Bir rahatsızlık gibi birşey olabilir mi sebebi