iremceren Roj_in_ sarılık riski bittiyse gündüz 2-3 saatte bir, gece kendi istediği zaman emzirin ama sarılık riski hala varsa gündz 2 saatte bir gece 3 saatte bir emzirebilrsnz
Pastoralsenfoni Roj_in_ kızım 39 günlük gündüz ne zaman isterse maksimum 2 saat, gece 3 saatte bir kaldırıp emziriyorum. Kendisi gece çok nadir uyanıyor emmek istiyor ama ben yine de 3 saati geçirmemeye çalışıyorum. Doktor bu şekilde söyledi.
Dolores Roj_in_ en geç 2 saatte bir emzirmelisiniz. Gerekirse her saat başı. Her uyandığında. Sizin sütünüz bebeğiniz için çok değerli. Asla aç bırakmayın. Uykular uzayınca zaten emme aralıkları da uzuyor. Sık sık bol bol emzirmek çok önemli…
Serra_Annesi Kızım 32 günlük ne zaman isterse o zaman emziriyorum bazen 2 saatte uyanıyor bazen 3 ama 3 saati geçirmemek gerekiyor.