Neden olabilir kızlar başınıza geldi mi hiç ba ba ba ba de de de da da da agu falan diyordu şimdi hiçbirini demiyo sadece sevinç çığlığı ve bağırma kaldı uyurken bile söylüyordu önceden ninni gibi kemdine ninni söylüyo derdim çok tatlı oluyodu onuda bıraktı neden olabilir