Bebegmvebenn çok geçmiş olsun salgın var malesef, bebeğimde atlattı 3 gün yüksek ateş vardı. Ben ayağının altına sarımsak zeytinyağı sürdüm, limon sürdüm. Bir nebze de olsa ateşine iyi geldiğini düşünüyorum. Rota da çok yaygınmış ama bebeğimde çıkmadı şükür. Gaita testi yaptırın mutlaka