Ben SMA OPTİPRO kullanıyordum ama hafta 2 kez yapıyordu. Comforta geçtim kakasını günlük yapmaya başladı. Ama optipronun 400 gramı 70 tl iken Comfort 140 tl… optipro 800 gramı alıyorum o fiyata. Ve bulmak çok zor zaten eczaneye her seferinde önceden söylemem gerekiyor vs…
eczanede olmadığı için mecburen bebelac gold aldım ve çok iyi geldi günde 2-3 kere kakasını yapıyor. Ama içerik olarak nasıldır bilmiyorum 🤷🏻♀️ temiz mi içeirği anne sütü sadece uykudan uyanınca içiyor 5 aylık. Siz olsanız ne yapardınız? Elimde de 3*800 gram optipro var suan. 1 öğün optipro 1 öğün bebekac gold versem olur mu acaba 🤦🏼♀️