nazlimom_ 25 günlük Emziriyorum 10 dk sonra ağlıor gaz damlasıda kullanıyoruz meme veriyorum susuyor sonra gene başa sarıyoruz gögüslerim ne ara süt üretcek yemek bile zor yiyorum bezide her değitirmemde kaka ve çiş oluor ama cok yoruldum bu döngüden😩
Sedakr42 nazlimom_ benmkide 16 günlük aynıyız vala ben ebeye sormuştum bunu kolay değil dünyaya alışmaya çalışıyor senin yanında güvende hissettiği için de aç olmasa bile devamlı emmek ister dedi. Bi süre idare et sonrasında zaten kendiliğinden düzene girer dedi
Mihriballimm 25 günlüğüz bizde de ayni durum bugün önce emzirip sonra sağıp sagdigimi da icirdim böyle biraz rahat ettim ama bebeğim 90 CC anne sütüyle bile iki saat sonra Kürt gibi aç oluyor iki saatte bir 90 CC de üretmiyor memeler napicam şaşırdım