Rabia4747 Kızlar herkes dior her emme sonrasi bebeğin gazını cikarioruz öyle yatirioz benimki asla her emme sonrasi cikarmior uykuya dalior napiosam cikarmior oyle uyuyuor yani anlamadim herkesin mi bebeği gaz cikarior :(
Lulemom Rabia4747 her bebek emerken uyur. Yani benimki öyleydi uyurdu. Ama ben uyusa da gazını çıkarmadan yatırmazdım. Hem sancı yapmazdı Hem de öylelikle memede uyumaya da alışmadı.
Yasem12 Rabia4747 uyusa da farklı şekiller de gazını çıkarmayı dene bununla ilgili YouTube ta videolar var izeleyebilirsin benim bebekte uyurdu ben dizimin üstüne yatirinca uyanirdi gazını çıkarırdı besige koyunca uyumaya devam ederdi gazını cikarmazsan birikir sonra sancı yapar
Birkucuksayrameselesi Rabia4747 benim kizcemde 20 gunden sonra gaz problemi çıktı dikkat edin derim canim omzunuza yatirin ellerinizi kulac atarken ki poz. Getirin pat pat vurun asagidan yukari dogru ses sizi yaniltmasin cani acimaz :)
Rabia4747 Sinemisssss şuan uyuyor bir saattir Bilmem ki nerden anlicam gazi olduğunu ben yalniz tecrübesiz anneyim
Sinemisssss Rabia4747 ağlar hem de cok ağlar, ayaklarını karnına doğru çeker , huysuz olur , uykuya geçemez
Alse35 Rabia4747 her zaman çıkmazdı benim bebeğimde çoğu zaman çıkarmazdı artık vurmaktan sırtı acır diye bırakırdım gece emmeye kaldırdığımda çıkarırdı bide oturma pozisyonunda çıkarırdım hemşirelerden görmüştüm çok gazı olduğunda da YouTube da videolar var onlarla çıkarttırırdım
2cocuk_1anne_ Rabia4747 ben gece dışında hep aldım sonra uyuttum Gece rahatsız olmaz Dı hiç hemen uyur du uyumadığı zaman alırıidım tabi Uykusun da huzursuz olur kıvranır sa kucağına al çıkar gazını Aslında her seferinde almaya çalışana daha iyi olur beklemez sonra da rahatsız eder bebeği
Aselimmm3434 Rabia4747 gazsız bir bebeğin var demek maşallah diyelim 😇 bende her emzirmede çıkarmıyordum tabi geceleri
Rabia4747 Aselimmm3434 Kiz çok sis.karni bazen zaten ben ac kalıyorum CANIM deli gibi herşey istiyor yitemiorm ki
Maviyesil121212 Rabia4747 benim ilk kızımın da gazı çıkmazdı hiç gayet de huzurlu ve rahattı. Siz deneyin 1-2 baktınız çıkmıyor zorlamayın uyusun
Maviyesil121212 Rabia4747 arada şişerdi tabi karnı fakat huzursuzluğu olmadığı sürece sorun etmeyin. Gaz sancısı cekse duramaz cünkü
afraninannesii Rabia4747 benimki de öyleydi asla çıkarmadım. Bir sıkıntı yaşamadık. Zaten gazlı bebekti 6.ayda düzeldi. Genelde 2.aydan itibaren karınüstü yatırdım. Bir sorun yaşamadım. Emsirdikten sonra biraz sırtını sıvazlayın eğer gaz çıkarırsa yaparsınız yoksa yatırın. Duruma göre değişir
Nuray23 Rabia4747 benim kızımın çok nadir gazı olurdu. Gazi olan bebek uyuyamaz rahatsız olduğunu belli eder zaten. Guzelcene uyuyosa gazı yok demekki. Maşallah de. 😂 Allah’a şükür gaz problemi yaşamadım bende.