yusufmertmom bende yenidoğan hemsiresiyim ne zaman başlayıp ne zaman başlamam gerektigini çok iyi biliyorum zaten anne sütü almadığı için doktorumun onayiyla başlamaya karar verdim sen erken buluyor olabilirsin sen istediğin zaman başla o zaman tutupda çorba kaseyiyle ek gıda yapıp vermiyorum bı çay kaşığı iki çay kaşığı yediriyorum