CaglaninCinari bu konuda biraz araştırma yaptım ben de. 1 numara mamalar anne sütüne en yakın formda olanmış. 2 ve 3 numara ise bebeğe ihtiyaç duyduğu enerjiyi sağlamak içinmiş eksik veya yanlış bilgi olabilir doktora danışmadım çünkü. İnstagramda irlandalı anne diye bir sayfa vardı orda bir gönderide çocuğuna uzun bir süre 1 numaralı mama verdiğini söylemişti ama ne derece doğru tartışılır tabi 🤷🏻♀️