Dimitrina_kovaceva ay valla ben 3 sene önce arçeliğin çaycısını almıştım üstü camdı 1 sene kullandım ama birgün elimden kaydı düştü kırıldı 2 senedir çaycı olarak kullanamıyorum bir ara kırılan parçadan alayım dedim 400 500 liraydı bende normal demlik almıştım😂 kettıl olarak altını kullanıyorum şimdi onu da çok nadir kullanıyorum cam biraz sağlam gelmiyor bana artık kırılabiliyorlar