Derya2867 Zumra57 aynı sekildenbenim kızımın da ağzından köpük köpük tükürük geliyor biberonu emziği ısırıyor
Zekk Zumra57 eveeet şahsen hem kızım hem oğlum 3 aylık dişi vardı kalsiyum fazlalığından ve genetik olabilir 1 yaşında oğlum şuan hemen hemen her dişi var gibi 🤭🤭😱
Kbrbisi28 Bizimde 2 bucuk aylikken basladi diş kasima salya problemleri ama 6 aylik olduk dis etlerimiz sertlesti diş bekliyoruz bakalim ne zaman cikacak bu bebekten bebege gore degisiyor ama kimi erken kimi gec cikartiyor siz takip edin atesinide kontrol edin sık sık
Kayraaa59 Zumra57 benimki bir buçuk aylıktan beri öyle canım 2. Ay kontrolünde doktor dişten dedi ama çıkması aylar alıcak dedi
Kbrbisi28 Zumra57 ben sulu dis kasiyoci almistim biraz dolapta sogutup eline vermistim o hafifletmisti kasinti ve agrisini
Zekk Zumra57 şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadık doktor da şaşırmıştı ama bi soorun görmedi. Tek sıkıntısı erken çürür dediler ama onun dışında sıkıntı yok çok şükür çürükte yok🤭😃😃
secoz Zumra57 çıkar 3ay 25günlüktü hiç fark etmedik ateş vs olmadı sadece salyası çoktu birde meme emmedi mamayı az az yiyordu iştahsızlık oldu 1 hafta bundanmış 😂 diş diyenlere inanmadım. İlaç veirriken ağzından kaşığa vurma sesi geldi bi baktık böyle🥹
01010101 Zumra57 bizimkinin 2.5 ayda tamamen çıkmıştı doktora götürdük normal dedi ama eğer sallansaydı çekeceklerdi
cikolatahurma Zumra57 bizimde o zamanlar başladı 7 aylık olduk ne gelen var ne giden merak etmeyin çıkmıyor erken dah
TospikOglusum Zumra57 ona belirti canm daha baktı vardr yani benim oğlum 2,3ay dediğin belirtileri yaşadı sonradan çıkardı ki bu salya akma,elinin ağzında maşı,bişeyleri ağzına götürme dişler tamamlanana kadar devam edicek.yani salya aktı pat diye cikmaz
Cankuzumcpy Zumra57 benim bebeğimdede 3 aylıkken öyle belirtiler vardı 4.5 aylıkken çıktı ilk dişimiz