Goktugbey evlendiğimde 50 kilo hamile kalmadan 56 kilo idim haliyle karnım dümdüzdü hamilelikte 20 kilodan fazla aldım 40 im ciktiginda 57 kilo falandım herhangi bir spor diyet yok tabi tamamen yorgunluk uykusuzluk ama karnımde öyle sarkma vs de yok şuan oğlum 8 aylık hala spor vs yapmadım ama ufaktan yapsam mı diyorum göbeğim kalmadı aslında sadece eskisi gibi dümdüz olsun diye şuan bekar biri de bu kiloda olsa aynı göbeğe sahip olur yani öyle doğumla alakalı bir göbeğim kalmadi