Sebusebu 3 bucuk aylık kızım beslenme sonrası gazını ağzından çok sert çıkarıyor :/ o kadar şiddetli çıkarıyor ki öksürük krizine giriyor arada kusuyor yediğini çıkarıyor bugün sabah nefesi kesildi çıkarırken bu nasıl bişeydir böyle :(