1prensannesi06 Bebeğim 4 ay 17 günlük bugün çok çok fazla uyudu sabahtan beri 2 saat anca uyanık kaldı ve sabahtan beri iki kez mama içti sadece normal mi bu neden olabilir
kurabiyem28 1prensannesi06 bilmiyorum ama bizde 49 günlüğüz gece eskisi gibi ağlamıyor ben alıp emziriyorum
MySunny 1prensannesi06 birşeyden ötürü halsiz kalmış olabilir.Ya da az da olsa ateşi olabilir.Kimi bebek,az ateşte bile yatarak geçirir.Siz bi doktora götürün isterseniz.
1prensannesi06 MySunny ateşi normal 36.1 hani gece de normal uyudu çok geç de yatırmadım birde bu gece 1 kez çiş yapmıştı sabah değiştirdim bide şimdi değiştireceğim dolu aldığım ilk bezi yani :/
kullanici13425 Belki diş ağrısı falan vardır bi günden bir şey olmaz sende dinlen biraz. Takip edersin böyle devam ederse dr a danışırsın telaşlanma canım
Melisammmmmm 1prensannesi06 Normal değil korkutmak istemiyorum ama Bi doktora götür belki kan yada vitamin eksikliği vardır halsizliği ona bağlıdır 2 kere mama çok az