Bebeğim 6 gün önce sünnet oldu. Ama sünnet derisi pipi başına yapışıkmış. Resmen derisini çekip kopardılar pipi başı ciğer gibi iyileşmiyor kanıyor. İltihap gibi bej renginde akıntı oluyor. Sünnet kilodu giydirmekten bacaklarının etrafı yara içinde kaldı. Çocuğum çok ağlıyor içim param parça Allah rızası için böyle derisi yüzülmüş başına gelen oldu mu tedavi için ne kullandılar? Sünnetçinin furacin ve fito kremini kullandık bu güne kadar ama geçmiyor. Kantaron yağı da sürüyorum yok yok yok. Çaresizim çok Allah rızası için biri bir şey söylesin.