Alininannessiii04 Öncelikle merhaba düzenli adet gören biriyim adetim 4 gün gecikti 2. Gün test yaptım negatif çıktı olsa çıkarmıydı yoksa 1 hafta veya daha fazla gün geçtikten sonra pozitife dönen var mı aranızda
Deletedmom0099 Alininannessiii04 geç döllenme ihtimali olduğu için 1 hafta sonra çıkması mümkün olabilir ben adetimden 1 hafta önce öğrendim 3+6 günlüktü
incitanesii Alininannessiii04 been 👍 tem 1 ay gecikmeden sonra pozitifi gördüm geç döllenme olmuş bebeşim 8 aylık oldu şuan
Bety Ben test yaptım çıkmadı Ultrasonda çıkmadı kan verdim çıkmadı ertesi ay tekrar kan verdim değerleri yükselmişti 8 haftalıktı döllenmeyle alakalı olabiliyor