Bu ayda kucaktan inmek istemezlermis benim oglumda 2 aylık oldu bugün gündüzleri iyi uyuyordu gece uyumuyodu yavaş yavaş artık gündüz pek uyumaz oldu gece biraz daha rahstiz ama sabah 5.5 6 da kalkıyor bidaha 9 a kadar uyumuyo kucak istiyo etrafı keşfediyorlar artık o yuzden