annetatlisi bebekler aç olduklarında şekeri düşer ve bu yüzden uzun uyur, çoğu doktor sık beslenmeyi önerir ama buradaki çoğu anne uyanmayı alışkanlık haline getirmemesi için uyandirmamayi tercih eder, yani size kalmış ağlayarak uyanma kısmı beni düşündürdü açıkçası