Sara1904 Mama sıcaklığını nasıl ayarlıyorsunuz sanırım ben soguk verıyorum farkında olmadan bebegımın kakası sulu gibiydi bugün ya normal mi 😒 sütüm az olduğundan 30 cc veriyorum bazen doymuyor peşine bi daha verıyorum yanlış mı yapıyorum ya
Mihriballimm 30 CC yeter 4 günlük bebeğe sıcaklığı de iliktan biraz daha sıcak yani iç bileğinize damlattiginizda yanmıyorsa rahatlıkla verebilirsiniz
Sara1904 Mihriballimm günde bir tane mi 30 cc sizce çünkü ben bazen üç dört kere vermek durumunda kalıyorum ağlıyorum sinirden de
Sara1904 Kk41 soguk nasıl bi zararı olur korkuyorum valla yanlış bsey yapmamaktan damlatıyorum ama of anlayamıyorum iste 🥺
Mihriballimm Sara1904 sütünüz ne durumda bilmiyorum ki sütünüz varsa ona bile gerek yok ama sütüm yok diyorsanız önce emzirin sonra mama verin yani her emzirme sonrası
Mihriballimm Sara1904 gaz yapar maksimum tek zararı o olur bu kadar kasmayın kendinizi ılık yapicakmisiniz çok kolay
Sara1904 Mihriballimm aynen hemşire de memeden sonra ağlarsa ver dedi bende öyle yapıyorum lohusalık takıntılarım başladı sanırım ondan valla ehvamım haklısınız çok takmamak lazım mamayı da akşam bi güzelce denıycem tşkler
Mihriballimm Sara1904 memenin tamamen boşaldığından emin olun bende aynıyım size diyorum ama ikinci çocuğum olmasına rağmen hep bı evham var içimde