Dln33 merhaba bizimde sol gözümüzde alt kısmında var bi sıkıntı yok dedi gözünde kayma görmeme gibi 6 ay sonra üniversite hastanesine gitmemizi takip edilmesini söyledi sizinkisi nasıl bizimkisi göz altında beze tarzında ve sürekli gözükmüyor çoğunlukla yukarı tarafa bakarken gözüküyor 5 aylık