Arkadaşlar benim bebeğim 12 aylık 4 gün önce 1 yaş aşılarıni oldu aşıdan önce boynunun üstünde saçlı deride ufacık bir beze vardı dun farkettim bı iki tane daha çıkmış küçükler bastırınca oynuyor dün doktora gittik kan tahlili yapıldı temiz dediler Allah korusun kan tahlilinde kötü birşey olsa ufacık bile bı süphe verir mi tahlil çok korkuyorum