Nurayagiz Her banyodan önce zeytin yağı ile ovalıyorum sonra tarakla tariyorum 15 20 dakka bekleyip yikiyorum geçiyor ama 2 3 güne yine çıkıyor çok hafif kaldı kuruyken de bazen tarakla tariyorum dökülüyor ama temelli gitmesi ne zamanı bulur
Kumru_ Nurayagiz Zeytinyağından sonra banyo yaptırırken geriye doğru tara canım. Hepsi tarakta kalıyor👌
Aselbuk Nurayagiz zeytinyagi sur kadasina 2 saat beklet bit taragiyla yani sık dişli tarakla tara yavas yavas cikar ondan sonra yika sacini ben boyle temizlemistim
Emir0_ Nurayagiz benimde oğlum 7.ayi bitecek dediğiniz gibi artık sinirim bozuluyor her temizledikce yenileniyor ya, karbonat ve zeytin yağı karıştırıp ovalayın hafifçe beş dk öyle kalsın yumuşuyor tarayıp sonra banyo yaptirin