rua_da_senhora_das_verdades Ilk adım ayakkabısı marka tavsiyesi olan var mı? Kullanıp memnun kaldığınız veya şunu kesinlikle alma dediginiz?
Dbe1506 rua_da_senhora_das_verdades bende arayıştayım burda bekliyim ama vicco dan memnun olan çok kişi var diye duydum
Toprak2509 rua_da_senhora_das_verdades vicco aldım. Sonra paraya kıyıp Adidas Nike filan alcam. Çünkü fizyoteraüst geniş taban olsun dedi. Bu markalarda işini biliyor
rua_da_senhora_das_verdades Alya2308 Evet genelde bende bu markayı duydum. Farklı bir şey duyar miyim diye post açtım
Casmins rua_da_senhora_das_verdades henüz kullanmadık ama vicco aldım. Kalitesi rahatlığı bakınca bile belli oluyor. Umarım bebem de rahat eder sever 😬
Toprak2509 rua_da_senhora_das_verdades evt kaldım. Ama ince yapılı ayaı tam sardığını düşünmüyorum. Neden Nike Adidas oldugunu söylemiştim. Geniş tabanlı olması gerekiyor. Aynı tarzda vicco da üretiyor spor ayakkabı ondanda alabilirim bilmiyorum
rua_da_senhora_das_verdades Annebalisi Ortopedik tavsiye edilmiyor diye biliyorum. Ergonomik olması önemli diye biliyorum ama
Buuseg rua_da_senhora_das_verdades bende bekliyim burda 🌺 Herkes vicco diyor ama kullananlar memnun mu acaba
Kbrgnca Daha yeni vicco aldık. Kızım çok rahat basıyo dışarda. Normalde 1 yaşında 20 numara alıyorlarmış bizimkisi 19 giyiyor. Deneyerek aldık. Belki yardımcı olmuştur😊