Merhaba perşembe günü 2. Ay aşılarını yaptırdık ve çok ağır aşılar olduğu için biraz huzursuzluk yapar dedi doktor. Aşıdan önce emmemizde bi sıkıntı yokken aşı olduktan ertesi gün emmemeye başladı. Çığlığı basıyo memeyi almak istemiyor ama geceleri emiyor. 5 saat aç kaldı hala ağlayarak istemiyor ama uyku halinde alıyor. Bizim gibi olan varmı bilmiyorum bu meme reddi mi onu da bilmiyorum. moralim şuan yerlerde hiç iyi hissetmiyorum yardımlarınıza tavsiyelerinize ihtiyacım var :(