Esrag35 hiç bunları düşünme bnce ben cok düşündüm bi faydası yok sulu yağlı farketmez sen bebişimi sık sık emzir o ihtiyacını alıyordur emin olanilirsin . Hiçbişey düşünme emzirmeyle alakalı işin içinden cıkamazsın :) . Baktın ay sonunda doktor az kilo alıyor der sende gce uykusunda mama verirsin kilo aldırmak cok kolay bebişlere hiç takılma takıldıkca sütün etkilenir çünkü . Senn sütün bebeğe göre ayarlanıyor bebek hastayken farklı gece farklı gündüz farklı içinde hormonlarda var stresin mutluluğun üzüntün geçiyor o yüzden sadece mutluluguna ve keyfine odaklanmanı tavsiye ederim .