demetdurgut Selam anneler bebeğim 8 günlük sağlık ocağındaki ebe dilinde biraz kalıntı var çoğalmasın diye günde 2 defa karbonatlı su ile temizle dedi ama doğru mu bilemedim siz nasıl temizliyorsunuz ya da bir ilaç kullanıyor musunuz
Alya2308 demetdurgut Aman ihmal etmeyin. Ben gazlı bezi 1 kat parmağıma sarıp diline ileri geri yapıyordum karbonatlı suyla hergün düzenli olarak mümkünse karnını doyurduktan sonra hem ağız temizliği olsun . Geçmiş olsun miniğe ❤️
Zelihaggl demetdurgut gazlı bezi 2 kat yapıp işaret parmağına dolayıp ılık suya bandirip öyle temizliyordum temizlemedigim zaman emmede de zorlaniyodu
Minnakordek Karbonatlı suyla temiz tülbent bez yada spanç ile gund sıkı kere silmeni şiddetle tavsiye ederim yoksa onlar ilerler pamukçuk olur çok ciddi değildir ama bazı bebislerde ciddi ilerler önlem almak en iyisi
demetdurgut Teşekkür ederim cevaplarınız için Karbonatlı su için ölçü ne olmalı? Bir kutunun içine ağız temizleme pamuklarından koyup üstüne de karbonatlı suyu döküp o şekilde kullansam olur mu?