Bugün tam iki aylık olduk boyumuz 55cm kilomuz 4.900 biraz zayıf doğduk ve iyi toparlandik reflümuz var ayrıca böbreklerde büyüme sürekli kontrol altındayız ama her şeye rağmen takip etmeye sesler çıkarmaya uzun süreli gülmeye başladık . Lohusaligim da tam bugün bitti umarım yani 😂 . Gaz problemlerimiz devam ediyor havalar çok sıcak olduğu için her gün banyo yapıyoruz. Doğumdan sonra birde safra kesesi ameliyatı oldum çok zorluklar çektik bı hafta mama verdik şimdi anne sütüne devam ediyoruz kusmalarimiz çok uykumuz gündüz düzenli ama akşam 8 ve 12 arasında uyumuyoruz kolik sancimiz tutuyor sizde durumlar ne kizceler 😃