theAna Felicita ben elbise almıştım ama rengi falan orda göründüğü gibi gelmedi daha soluktu o paraya daha iyisini alırdım diye düşündüm. Ama kumaşı falan kötü değildi şifon almıştım ben. görüldüğü gibi geldi modeli falan.
Felicita Almondeyed Ben de bu forumda bir kere görmüştüm eşofman modelleri çok güzel ve uygun da sorayım dedim
Gul_hatice Kumaşları çok kalitesiz fiyatı uygun olabilir ama gerçekten kalitesiz bir kere aldım bir daha da tövbe ettim
Felicita Gul_hatice Evet fiyatlar uygun geldi bir de eşofman modelleri güzel olunca cazip geldi. Demekki kumaştan dolayı öyleymiş 😔 Tavsiye ettiğiniz bir site var mı?
Sifakusu Ben eskiden alırdım görünüşte çok güzel duruyor ama kumaşları berbat ötesi. Polyesterin en asisi bana hiç iyisi denk gelmedi. Üstüne giydiğin an terlemeden bile kokuyor hepsini elimden çıkardım görünüş iyi ama kumaş öğğ
Felicita theAna Ben de başka yere bakayım madem bayramda giymek istiyorum sonuçta. Var mı onerdiginiz bir site?
theAna Felicita yok maalesef. Ben sadece trendyoldan alıyorum yorumlara bakıp o da gömlek şal vs. Böyle elbise takım gibi kıyafetler için güvenemiyorum