Nisakus25 Neden bu kadar linçlenmişsin anlamadım.Annelik bu her zaman daha fazlasını vermek isteriz.Benim de bebegim 2815 doğdu.1.ayda 3800dü sizinki gibi.Cevremde benle ayni gun dogum yapmis arkadasin ayda 1.5kilo almisti lohusalik psikolojisi ya ben de acaba benim niye az diye kafaya takmistim üzülme yazilanlara ayni durumu ben de psikolojik olarak yasadim evet guzel kilo almis üzülme yazilanlara boyle devam etsin bol su,uyku, yemek 💕 Ego tatmini yaptigini da dusunmuyorum