Seymagil minnakimm Bursa’dayiz kocam sağolsun hâlâ yakıyoruz. Ben kapatıyorum o açıyor çocuk üşür diye halbuki hava 27 derece 😂
minnakimm Seymagil bizde de tam tersi resmen kombinin etrafında köşe kapmaca oynuyoruz o kısıyo ben açıyorum kıştan beri sürekli çok terler evi hep sıcak sanıyo yandı çocuk deyip deyip kapatıyo hala öyle ben de inatla açıyorum
Seymagil minnakimm artık havalar ısındı aslında evin içerisi bebekler için uygun olur. Hangi ildesiniz☺️
hulya1406 minnakimm bende ankaradayım bazı akşamları açıyorum sabaha kadar.bugün açmadım.17 aylık kızım