Duygu2020 merak etmeyin konuşmasalar bile anlattığımız, okuduğumuz her şeyi kaydediyolar. Kızım konuşmaya başladıktan sonra çok önceden konuştuğumuz şeyleri bize anlatmaya başladı. Siz de bol bol konuşun her işinizi anlatın kitap okuyun vs. Sağlıkla büyüsünler gerisi elbet olur 🌷