Elif_obiz Ya sezeryan sonrası ıdrar yollarımda enfeksıyon çıktı benı mahvetti doğru düzgün bebegımı sevemıyorum bıle sancıdan bu durumu yaşayan oldu mu hıc
DerinMavii Elif_obiz bende öyle oldum hala daha ara ara olurum antibiyotik kullandım bol sıvı tüketimde duzeliyor