Bebegimm1 açıklayayım sebebini :) sağlıklı sindirim için dikey pozisyonda olmak, yutaktan mideye ve bagırsaklara kayar pozisyonda durmak gerek ayrıca baş ve omurilik kaslarının kontrolu ve dil itme-yutma bilinci omurilik kaslarının kuvvetlenmesiyle oluşur. Bunlar da sindirim için oldukça gerekli :) Bu yüzden oturma isteği ve başarısı göz önüne alınır. 5,5 tan önce bagırsaklar gıdaya hazır değil, omurilik oturmaya hazır değil her şey ne kadar mükemmel bir düzende yaratılmış aslında bozmaya aceleye gerek yok :) Ben kendi doktoruma güveniyorum bana göre de öyle olmalı, herkes kağan beyi çok begeniyor ama sanki tüm doktlrların aksine konusuyor her şeyde aksi bir yorumu var diye ben kendisinden hazetmiyorum :)