Merhaba güzel anneler. Kızım 2 yaşına girdi. Memeyi bıraktırma kararı aldım. Sürekli memede olduğu için doğru beslenmiyor ,Geceleride 10 kere filan rahat kalkıyorduk.hem yemesi ve uykusu düzene girsin diye böyle bir karar aldım. 4 gün önce memede azaltmaya gittim günde 10 dan fazla emiyorsa hiç vermedim geceleride uyandığında verdim . Bu sefer benden uzaklaştı . Babasına gider oldu bugün mesela eniştem kucağında pış pışlarken uyudu. Ben kucağıma alsam iner hemen ben nerde hata yaptım acaba . Kendimi çok kötü hissediyorum. Meme istediğinde de terslemedim kendisinin büyüdüğünü meme olayının birbirimze sarılarak atlatacağımızı söyledim hep bol bol sarıldım . Konuyla alakalı fikirlerinizi yazarmısınız