Çok zorlanıyorum ilk günden beri. 7 ay 2 haftalık oldu. Gerçekten sudan korkuyor ve her banyo yaptırdığım an zehir oluyor. Ne eglendirebiliyorum ne güzelce yıkatıyor kendini. 5 dk içinde girip çıkıyoruz ne temizlense kâr hesabı. Yani artık cok yoruldum banyo yaptıramamaktan istiyorum ki şöyle güzelce yıkayayım temizleyeyim ama yok… küvette her türlü yıkadık olmadı, kucağımda yıkadım ayakta sarılarak yıkadım yookkkk . Suyu gördüğü an gözünü kapatıp agzını açıyor ne oyuncak görüyor ne ördek ne kitap ne başka bişey yardım edin yaaaa