Bende Mart annesiyim. Bugün 4 ay olduk. Bebekleriniz nasıl uyuyor ? Bazen memede uyiyup kalıyor. Yada kucakta gezerek 🤯(Doktor tam dalarken çıkar yatağa köy uyutmaya çalış dedi) aktif emiyor görünüyor parmagimla çıkarıyorum bir bakıyorum ki uyumuş bile🤦 dalmasina yakın çıkarınca da yatağa koyar koymaz dalmadgi için hemen uyanıyor pispis ,popoya vurmak bile ise yaramıyor. Sizlerin nasıl ? Birde çok mizmiz davranıyor. Emziriyorum 20 dk sonra miy miy miy miy. Ne kucakta duruyor,ne anakucaginda ne koltukta sürekli mik mik mik 😲😲😲nasıl mutlu edecegimi şaştım . Doktor sürekli emzirme artk dedi ama susturmak imkansız 4 aylık olduk saat başı memedeyize hala .benim gibi olan ve çözüm bulan var mı arkadaşlar 🙏