Merhaba hanımlar bebeğim 3 günlük sezeryan oldum daha sütüm gelmedi doğrusu emmiyor emmek istemiyor emziği alıyor şırıngayla mama veriyorum onu alıyor ama göğsümü verdimmi çok ağlıyor sinirleniyor nasıl tutturabilirim acaba sütüm nasıl gelir 3 gün hala gelmedi emmediği için mi acaba