Merhaba
Bebeğim 6 ay 14 günlük ama hala dönmedi doktora gittik b12 vitamini çok çok düşük çıktı ve iğne verdi hatta ayaklarına da basmıyordu iğne vurulmaya başladığımız süre içerisinde basmaya başladı. Gün içerisinde oturtarak destekliyorum ama bıraktığımda öne doğru gidiyor sizde bir problem olabilir mi
Bu durumla karşılaşan anneler tecrübelerini paylaşabilirmisiniz