Kızlar oğlum 21 aylık,
en ufacık şey bogazına takılsın kusuyor.
Az önce balık kraker istedi verdim yerken bogazında kaldı çıkarttı herşeyi. Cok hızlı yıyor yediği şeyleri cok ısırıp minik kıvama gelmeden yutuyor sanırım geçen gün elma yerken aynı şeyi yaptı 🥹 birşey vermeye artık korkar oldum gerçekten. Bu durumu yaşayanlar varmı